15 részes új magyar rövid sorozat indul szeptemberben

Az elmúlt három évben megsokszorozódott a hazai tévésorozatok száma, és az idei mindenképpen rekord év lesz, ugyanis nem csak hogy számos folytatást, de rengeteg újdonságot is láthat a közönség. A fikciós tartalmak pedig nem csak a tévében, hanem egyéb felületeken, YouTube-csatornákon és online platformokon is elkezdtek megjelenni. Egyre nagyobb divatja lett a “reklámsorozatoknak”, a rövid epizódokból álló miniszériáknak. Egy ilyen rendhagyó újdonság indul szeptember elején.

A MediaMarkt megrendelésére készítették el az első hazai “shopping comedyt”, egy tizenöt, egyenként két és fél perc hosszúságú epizódokból álló sorozatot. A rendező Spáh Dávid, a Família Kft. egykori gyerekszeplőjeként is ismert televíziós rendező, akit pár éve a Kicsi Óriások című RTL-es showműsorban zsűritagként láthattunk, de dolgozott a Comedy Central nagy sikerű Tömény történelem című produkcióján is.

A kereskedelmi vállalat számára forgatott “shopping comedy” az Akcióhősök címet kapta, a történet egyik főhőse pedig Tomi, egy életvidám, nyitott fiatalember, aki mondhatni zöldfülűként lépett be a MediaMarkt csapatába. Az életet könnyedén veszi, nem kis problémát okozva ezzel a betanítására felkért Katának. A lány bosszúsága napok múltával elillan, felszabadítóan hat rá a szertelen srác jelenléte, aki időről időre furcsa, néha bizarr helyzetekbe keveredik.

Tomit a Vígszínház fiatal színművésze, Csiby Gergely alakítja, Katát pedig Szurdi Panna játssza. További szerepekben Herrer Sári, Simon Zoltán, Friedenthál Zoltán, Fehérváry Márton és Kricsár Kamill lesz látható. A sorozat különlegessége, hogy ilyen műsor most elsőként kerül a közönség elé egy kereskedelmi márka saját produkciójaként. Az epizódok szeptember 4-től a MediaMarkt YouTube-csatornáján, valamint az akciohosok.com-on lesznek elérhetőek.

Hozzászólások