(Az előző heti eredmények.) Az RTL Klub második hete adta esti sávban a Megtörve című török sorozatot, melynek tovább esett a nézettsége. Eközben végig remek eredményeket hozott a Bezár a bazár!, és a Ninja Warrior Hungary ismétlését is meglepően sokan követték figyelemmel. Brutálisan jól hozott az Agymenők sorozatzáró része, és sokan nézték az ATV élő választási vitaműsorát is.

Továbra is gyengén teljesít a TV2-n hétköznap délutánonként látható török sorozat, a Madárka. A kosztümös dráma nem csak teljes lakosságban hoz alacsony számokat, hanem a reklámozóknak fontos 18-49-es korosztályban is, azonban míg az előbbi kategóriát vizsgálva minden nap nyerni tudott, utóbbiban rendre kikapott az RTL Klubon futó Elif – A szeretet útjántól. Nem hoz túl jó nézettséget a Sorsok útvesztője sem a Dunán, bár ennek ellenére még mindig a köztévé legnézettebb esti műsora, amely a heti összesítésben a vasárnap esti szépségkirálynő-választást is megelőzte.

A Tények a teljes lakosságban hétből hatszor legyőzte az RTL Híradót, míg utóbbi 18-49-ben minden alkalommal jobb eredményt produkált, mint a konkurens hírműsor. A remek számokat jól tartotta meg a Fókusz, egyedül pénteken hozott az átlagosnál gyengébb közönségarányt. Az RTL Klub remek esti szereplése azonban a magazinműsor után véget ért, ugyanis a Megtörve az első heti rossz számain nem tudott javítani. A török sorozat mindkét korosztályban katasztrofálisan teljesített és 18-49-ben a lélektani határt, a 10%-os közönségarányt sem érte el. A Megtörve minden este kikapott a Bezár a bazár!-tól, amely pénteket leszámítva végig kimagasló számokat szállított. Nem véletlen, hogy az RTL rövid időn belül két műsorváltozást is bejelentett, melyek érintették a sorozatot.

A Ninja Warrior Hungary második évadának műsorvezetői (fotó: TV2)

A gyenge felvezetés miatt a Barátok közt is alacsony nézettséget hozott, és 18-49-ben háromszor is kikapott a Ninja Warrior Hungary ismétlésétől a közös idősávban. A TV2 sportrealityjének korábban már levetített epizódjai meglepően jól teljesítettek, szinte minden este mindkét korosztályban legyőzték az RTL Klubot, és csak egy-egy félórás intervallumban maradtak alul. Ennek is köszönheti a TV2, hogy zsinórban második hete dominálják a hétköznap estéket 18-49-ben, és a hétfőtől péntekig tartó időszakot vizsgálva átlagosan 2,5 százalékponttal teljesítettek jobban, mint az RTL Klub. A múlt héten az RTL Klub a reklámozóknak fontos korosztályban egy estét tudott csak megnyerni, a szombatot az Aladdin című filmmel.

A késő esti tartalmak közül kimagaslóan teljesített hétfőn az Agymenők sorozatzáró része a Comedy Centralon. A csatorna egész napos maratoni vetítéssel búcsúztatta az ikonikus komédiát, és a finálé 18-49-ben 8,6%-os parádés közönségarányt ért el. Az RTL Klubon A Tanár ismétlése közepesen teljesített. Kedden az egy hetihez képest jobban, de így is gyengén ment a Magnum. A Mr. Whiskey szerdán azonban egyenesen katasztrofális nézettséget hozott. A mi kis falunk dupla része csütörtökön felemásan teljesített, az aznapi első epizód kikapott a Ninjától, a második viszont legyőzte a TV2-t és a kései kezdés ellenére remek számokat produkált. Pénteken közepes eredményeket ért el az Isten belájkolt.

Szombaton az Aladdinnak köszönhetően mindkét korosztályban nyerni tudott az RTL Klub, vasárnap azonban a Cobra 11 epizódja és a Bosszúállók film is kikapott a TV2-től. Vasárnap élő előválasztási vitaműsorral jelentkezett az ATV, melyre több mint 300 ezren voltak kíváncsiak, ellenben nem sokan kapcsoltak a Dunára a Magyarország Szépe című show-ra. A 25. héten a TV2 11,4%-os átlagos közönségarányt ért el esténként a reklámozóknak fontos 18-49 éves nézők körében, míg az RTL Klub csak 10,7%-ot hozott.

Hétfő

RTL Klub: Elif – A szeretet útján: 226 ezer (11,8%), 18-49: 38 ezer (8,8%)
TV2: Madárka: 244 ezer (12,8%), 18-49: 31 ezer (7,1%)

RTL Klub: Híradó: 561 ezer (21,7%), 18-49: 138 ezer (21,1%)
TV2: Tények: 586 ezer (22,8%), 18-49: 75 ezer (11,8%)
Duna TV: Sorsok útvesztője: 213 ezer (7,7%), 18-49: 11 ezer (1,6%)

RTL Klub: Fókusz: 429 ezer (14%), 18-49: 139 ezer (15,4%)
TV2: Bezár a bazár!: 639 ezer (19,1%), 18-49: 174 ezer (17,3%)
RTL Klub: Megtörve: 354 ezer (9,6%), 18-49: 85 ezer (7,5%)

TV2: Ninja Warrior Hungary (ism.): 297 ezer (11%), 18-49: 108 ezer (10,7%)
RTL Klub: Barátok közt: 515 ezer (13,1%), 18-49: 142 ezer (10,4%)
Comedy Central: Agymenők 12×24: 175 ezer (4,7%), 18-49: 115 ezer (8,6%)
RTL Klub: A Tanár (ism.): 244 ezer (8%), 18-49: 83 ezer (7,3%)
RTL Klub: Isten veled, Magyarország!: 140 ezer (7,9%), 18-49: 41 ezer (5,6%)

Kedd

RTL Klub: Elif – A szeretet útján: 227 ezer (11%), 18-49: 51 ezer (9,7%)
TV2: Madárka: 274 ezer (13,3%), 18-49: 26 ezer (5,1%)

RTL Klub: Híradó: 557 ezer (20,9%), 18-49: 129 ezer (17,9%)
TV2: Tények: 559 ezer (21,3%), 18-49: 86 ezer (12,2%)
Duna TV: Sorsok útvesztője: 229 ezer (7,9%), 18-49: 21 ezer (2,6%)

RTL Klub: Fókusz: 462 ezer (14,9%), 18-49: 131 ezer (14,9%)
TV2: Bezár a bazár!: 629 ezer (18,8%), 18-49: 158 ezer (16%)
RTL Klub: Megtörve: 346 ezer (9,5%), 18-49: 102 ezer (9,1%)

TV2: Ninja Warrior Hungary (ism.): 323 ezer (11,7%), 18-49: 112 ezer (11,3%)
RTL Klub: Barátok közt: 464 ezer (12,2%), 18-49: 150 ezer (12,2%)
RTL Klub: Magnum 1×11: 217 ezer (7,1%), 18-49: 76 ezer (6,8%)
RTL Klub: Magnum 1×12: 159 ezer (7,3%), 18-49: 64 ezer (7,4%)

Szerda

RTL Klub: Elif – A szeretet útján: 238 ezer (11,1%), 18-49: 46 ezer (8,6%)
TV2: Madárka: 278 ezer (12,9%), 18-49: 31 ezer (5,8%)

RTL Klub: Híradó: 634 ezer (22,6%), 18-49: 166 ezer (22,2%)
TV2: Tények: 588 ezer (21,1%), 18-49: 93 ezer (12,6%)
Duna TV: Sorsok útvesztője: 202 ezer (6,7%), 18-49: 5 ezer (0,6%)

RTL Klub: Fókusz: 521 ezer (15,8%), 18-49: 184 ezer (19%)
TV2: Bezár a bazár!: 637 ezer (18%), 18-49: 167 ezer (15,5%)
RTL Klub: Megtörve: 414 ezer (10,8%), 18-49: 114 ezer (9,6%)

TV2: Ninja Warrior Hungary (ism.): 283 ezer (10,7%), 18-49: 91 ezer (9,5%)
RTL Klub: Barátok közt: 531 ezer (14,1%), 18-49: 142 ezer (11,3%)
RTL Klub: Mr. Whiskey 1×03: 192 ezer (6,6%), 18-49: 63 ezer (5,9%)
RTL Klub: Mr. Whiskey 1×04: 130 ezer (6,4%), 18-49: 48 ezer (6,3%)

Csütörtök

RTL Klub: Elif – A szeretet útján: 203 ezer (10,2%), 18-49: 43 ezer (8,6%)
TV2: Madárka: 267 ezer (13,4%), 18-49: 38 ezer (7,8%)

RTL Klub: Híradó: 545 ezer (21,1%), 18-49: 151 ezer (21,2%)
TV2: Tények: 604 ezer (23,6%), 18-49: 102 ezer (14,5%)
Duna TV: Sorsok útvesztője: 212 ezer (7,5%), 18-49: 9 ezer (1,2%)

RTL Klub: Fókusz: 431 ezer (14%), 18-49: 148 ezer (16,4%)
TV2: Bezár a bazár!: 634 ezer (19,2%), 18-49: 161 ezer (16,2%)
RTL Klub: Megtörve: 358 ezer (9,9%), 18-49: 93 ezer (8,3%)

TV2: Ninja Warrior Hungary (ism.): 331 ezer (11,4%), 18-49: 129 ezer (12,2%)
RTL Klub: Barátok közt: 499 ezer (13,1%), 18-49: 127 ezer (9,8%)
RTL Klub: A mi kis falunk (ism.): 295 ezer (9,6%), 18-49: 122 ezer (10,7%)
RTL Klub: A mi kis falunk (ism.): 246 ezer (12,2%), 18-49: 98 ezer (12%)

Péntek

RTL Klub: Elif – A szeretet útján: 224 ezer (10,8%), 18-49: 53 ezer (9,3%)
TV2: Madárka: 254 ezer (12,3%), 18-49: 33 ezer (5,8%)

RTL Klub: Híradó: 546 ezer (21,4%), 18-49: 109 ezer (16,6%)
TV2: Tények: 557 ezer (22%), 18-49: 79 ezer (12,2%)
Duna TV: Sorsok útvesztője: 227 ezer (8%), 18-49: 16 ezer (2,1%)

RTL Klub: Fókusz: 422 ezer (14,2%), 18-49: 106 ezer (13%)
TV2: Bezár a bazár!: 564 ezer (17,9%), 18-49: 113 ezer (13%)
RTL Klub: Megtörve: 331 ezer (9,8%), 18-49: 72 ezer (7,5%)

TV2: Ninja Warrior Hungary (ism.): 250 ezer (9,3%), 18-49: 87 ezer (9,2%)
RTL Klub: Barátok közt: 470 ezer (13,3%), 18-49: 89 ezer (8,1%)
RTL Klub: Isten belájkolt 1×03: 239 ezer (7,7%), 18-49: 80 ezer (7,4%)
RTL Klub: Isten belájkolt 1×04: 172 ezer (7,7%), 18-49: 74 ezer (8,5%)

Szombat

TV2: Alex felügyelő: 182 ezer (8,4%), 18-49: 20 ezer (3,2%)
Duna TV: Gasztroangyal: 180 ezer (8,2%), 18-49: 18 ezer (2,8%)

RTL Klub: Híradó: 509 ezer (19,5%), 18-49: 124 ezer (15,4%)
TV2: Tények: 529 ezer (20,4%), 18-49: 75 ezer (9,4%)
Duna TV: SzerencseSzombat: 178 ezer (6,4%), 18-49: 10 ezer (1,2%)

RTL Klub: Fókusz Plusz: 407 ezer (13,9%), 18-49: 127 ezer (14,4%)
TV2: Bridget Jones: Mindjárt megőrülök: 246 ezer (8,2%), 18-49: 71 ezer (7%)
Duna TV: Európai vakáció: 123 ezer (3,7%), 18-49: 29 ezer (2,6%)
RTL Klub: Aladdin: 342 ezer (10,3%), 18-49: 170 ezer (15,6%)
RTL Klub: Szupercella: 218 ezer (9,9%), 18-49: 122 ezer (14,2%)

Vasárnap

M4 Sport: Forma-1 Francia Nagydíj: 380 ezer (15%), 18-49: 131 ezer (15,7%)

Duna TV: Hogy volt!?: 156 ezer (5,8%), 18-49: 4 ezer (0,5%)

RTL Klub: Híradó: 613 ezer (18,7%), 18-49: 156 ezer (15,1%)
TV2: Tények: 669 ezer (20,6%), 18-49: 153 ezer (15,1%)

RTL Klub: Cobra 11: 297 ezer (7,9%), 18-49: 95 ezer (7,8%)
TV2: Az Amazonas kincse: 428 ezer (10,8%), 18-49: 152 ezer (11,5%)
Duna TV: Magyarország Szépe: 210 ezer (5,2%), 18-49: 25 ezer (1,8%)
RTL Klub: Bosszúállók – Ultron kora: 237 ezer (6,5%), 18-49: 136 ezer (10,2%)
ATV: Élő előválasztási vita: 320 ezer (7,7%), 18-49: nincs adat
TV2: Vejedre ütök: 180 ezer (6%), 18-49: 91 ezer (7,8%)