(Az előző heti eredmények.) Tombol a nyár, és mi sem mutatja ezt jobban, mint hogy jóval alacsonyabbak a nézőszámok, mint pár hónappal ezelőtt. A toplista első helyezettjét kevesebb mint 700 ezren figyelték, a top tízen kívül pedig egyre több kábelcsatorna képviselteti magát. Nagyon jól mennek a filmes adók, és az ATV műsorai is, és tarolt hétvégén a Forma-1.

Az RTL Klub kivette a főműsoridőből a Megtörve című török sorozatot, és a másik napi szériája, az Elif – A szeretet útján helyére tette. Ezzel a húzással első nap megzavarták a nézőket, sokan lemaradtak az Elif korábbi időpontra került epizódjáról, de pár nap után megszokták a nézők az új délutáni rendet. Sőt, a változtatásból profitált is a csatorna, ugyanis 18-49-ben megerősödtek a Híradó előtti sávjai, és keddet, valamint pénteket leszámítva legyőzték a TV2 török szériáját, a gyengélkedő Madárkát. Az RTL Híradó 18-49-ben minden nap jobban hozott a Tényeknél, a teljes lakosság körében azonban csak egyszer tudták megverni a TV2-s híradót.

Az esték meglepően simán alakultak, mindkét korosztályban minden hétköznap a TV2 nyert. Egyedül csütörtökön tudott visszavágni az RTL Klub, A mi kis falunk dupla részes ismétléséből az első epizód 18-49-ben megverte a Ninja Warrior Hungaryt a közös sávban. A Fókusz szinte végig közepesen teljesített, és bár kedden kiemelkedően hozott, így is csak rövid időre tudta legyőzni a TV2-t, ugyanis ahogy elkezdődött a Bezár a bazár!, a csatorna átvette a vezetést. A TV2-s gameshow több mint két hónapja látható és még most is minden este kimagasló nézettséget szállít. Nem csak a Fókusznál, hanem a Barátok köztnél is nézettebb volt.

Max Verstappen (fotó: Action Plus)

Az RTL Klubos szappanopera hétfőn rémesen alacsony, 8,9%-os közönségarányt hozott, a többi napon ennél jobb eredményeket ért el, de azok is gyengének mondhatók. A Bazár után a Ninja korábbi adásai kerültek képernyőre a TV2-n, és a sportreality minden nap remekül teljesített, még csütörtökön is, amikor A mi kis falunk ismétlése jól hozott ellene. Az RTL Klubos késő esti műsorok közül gyenge eredményt ért el A Tanár ismétlése, az Isten veled, Magyarország!, a Magnum és az Isten belájkolt is, a Mr. Whiskey pedig katasztrofális számokat produkált 18-49-ben is. Mindegyik produkciót legyőzte a Ninja Warrior Hungary.

Az RTL Klub egyedül hétvégén este tudott nyerni a TV2 ellen, ám egyik csatorna filmjei sem értek el igazán jó eredményeket. A filmek ellenben remekül teljesítenek a kábelcsatornákon, nagyon erős lett a Film+, a Mozi+, és sokan kapcsoltak a SuperTV2-n vetített mozikra is. Javult az Éjjel-Nappal Budapest az RTLII-n, a dokureality 8,1%-os közönségarányt szállított csütörtök este 18-49-ben, ami kimagasló, régen hozott már ilyen jól. Ki kell még emelni a Forma-1 vasárnapi Osztrák Nagydíját, amelyet közel félmillióan figyeltek az M4 Sporton. Max Verstappen pedig nem csak a Red Bullt, hanem a közvetítést is az első helyre hozta be, mégpedig a 18-49-es nézettségi toplistán.

A főműsoridőben, a 18 és 49 év közötti nézők körében a TV2 11,6%-os átlagos közönségarányt ért el, szemben az RTL Klub 9,9%-val. A két csatorna között hétköznap este átlagban 3,7%-os volt a különbség a TV2 javára.

Hétfő

RTL Klub: Elif – A szeretet útján: 96 ezer (5,7%), 18-49: 24 ezer (6%)
RTL Klub
: Megtörve: 187 ezer (9%), 18-49: 42 ezer (8,3%)
TV2: Madárka: 296 ezer (14,3%), 18-49: 40 ezer (8%)

RTL Klub: Híradó: 550 ezer (21%), 18-49: 127 ezer (19%)
TV2: Tények: 625 ezer (24,1%), 18-49: 99 ezer (15%)
Duna TV: Sorsok útvesztője: 217 ezer (7,6%), 18-49: 15 ezer (2%)

RTL Klub: Fókusz: 414 ezer (13,3%), 18-49: 120 ezer (13,8%)
TV2: Bezár a bazár!: 607 ezer (18,2%), 18-49: 148 ezer (15,3%)
RTL Klub: Barátok közt: 351 ezer (9,9%), 18-49: 95 ezer (8,9%)

TV2: Ninja Warrior Hungary (ism.): 316 ezer (11,1%), 18-49: 117 ezer (11,1%)
RTL Klub: A Tanár (ism.): 331 ezer (8,6%), 18-49: 93 ezer (7,1%)
RTL Klub: Isten veled, Magyarország: 271 ezer (9,1%), 18-49: 77 ezer (6,7%)

Kedd

RTL Klub: Elif – A szeretet útján: 158 ezer (8,6%), 18-49: 32 ezer (6,9%)
RTL Klub
: Megtörve: 159 ezer (7,5%), 18-49: 33 ezer (5,9%)
TV2: Madárka: 279 ezer (13,1%), 18-49: 35 ezer (6,3%)

RTL Klub: Híradó: 569 ezer (21,4%), 18-49: 171 ezer (22%)
TV2: Tények: 610 ezer (23,1%), 18-49: 123 ezer (15,9%)
Duna TV: Sorsok útvesztője: 195 ezer (6,9%), 18-49: 17 ezer (2,1%)

RTL Klub: Fókusz: 455 ezer (15,1%), 18-49: 155 ezer (17,4%)
TV2: Bezár a bazár!: 587 ezer (18,3%), 18-49: 166 ezer (17,4%)
RTL Klub: Barátok közt: 475 ezer (13,6%), 18-49: 128 ezer (11,8%)

TV2: Ninja Warrior Hungary (ism.): 369 ezer (12,4%), 18-49: 140 ezer (13,4%)
RTL Klub: Magnum 1×13: 266 ezer (7,2%), 18-49: 88 ezer (7,3%)
RTL Klub: Magnum 1×14: 173 ezer (5,7%), 18-49: 57 ezer (5,2%)

Szerda

RTL Klub: Elif – A szeretet útján: 198 ezer (9,8%), 18-49: 47 ezer (8,7%)
RTL Klub
: Megtörve: 210 ezer (8,9%), 18-49: 48 ezer (7,8%)
TV2: Madárka: 259 ezer (11,6%), 18-49: 24 ezer (4%)

RTL Klub: Híradó: 603 ezer (21,6%), 18-49: 134 ezer (18,1%)
TV2: Tények: 588 ezer (21,2%), 18-49: 99 ezer (13,6%)
Duna TV: Sorsok útvesztője: 230 ezer (7,8%), 18-49: 14 ezer (1,7%)

RTL Klub: Fókusz: 445 ezer (14,5%), 18-49: 125 ezer (13,8%)
TV2: Bezár a bazár!: 578 ezer (17,9%), 18-49: 152 ezer (15,6%)
RTL Klub: Barátok közt: 453 ezer (13,2%), 18-49: 111 ezer (10,4%)

TV2: Ninja Warrior Hungary (ism.): 343 ezer (12,3%), 18-49: 130 ezer (12,8%)
RTL Klub: Mr. Whiskey 1×05: 187 ezer (5,2%), 18-49: 70 ezer (5,9%)
RTL Klub: Mr. Whiskey 1×06: 140 ezer (4,5%), 18-49: 61 ezer (5,2%)

Csütörtök

RTL Klub: Elif – A szeretet útján: 198 ezer (10,3%), 18-49: 54 ezer (9,3%)
RTL Klub
: Megtörve: 217 ezer (9,7%), 18-49: 51 ezer (7,6%)
TV2: Madárka: 267 ezer (12%), 18-49: 39 ezer (5,8%)

RTL Klub: Híradó: 624 ezer (21,8%), 18-49: 150 ezer (17,3%)
TV2: Tények: 650 ezer (22,8%), 18-49: 112 ezer (13%)
Duna TV: Sorsok útvesztője: 203 ezer (6,7%), 18-49: 5 ezer (0,6%)

RTL Klub: Fókusz: 433 ezer (13,4%), 18-49: 139 ezer (14,1%)
TV2: Bezár a bazár!: 658 ezer (19,2%), 18-49: 171 ezer (16,2%)
RTL Klub: Barátok közt: 476 ezer (13%), 18-49: 128 ezer (11,2%)

RTLII: Éjjel-Nappal Budapest: 232 ezer (7,3%), 18-49: 96 ezer (8,1%)
TV2: Ninja Warrior Hungary (ism.): 335 ezer (11,6%), 18-49: 142 ezer (13,3%)
RTL Klub: A mi kis falunk (ism.): 436 ezer (12%), 18-49: 158 ezer (13,1%)
RTL Klub: A mi kis falunk (ism.): 350 ezer (11,6%), 18-49: 154 ezer (13,3%)

Péntek

RTL Klub: Elif – A szeretet útján: 168 ezer (9,2%), 18-49: 27 ezer (5,6%)
RTL Klub
: Megtörve: 167 ezer (8,4%), 18-49: 27 ezer (5,2%)
TV2: Madárka: 259 ezer (13%), 18-49: 36 ezer (6,8%)

RTL Klub: Híradó: 544 ezer (21,8%), 18-49: 119 ezer (18,4%)
TV2: Tények: 653 ezer (26,4%), 18-49: 119 ezer (18,4%)
Duna TV: Sorsok útvesztője: 191 ezer (7,1%), 18-49: 16 ezer (2,3%)

RTL Klub: Fókusz: 421 ezer (14,8%), 18-49: 107 ezer (13,9%)
TV2: Bezár a bazár!: 558 ezer (18,3%), 18-49: 124 ezer (14,5%)
RTL Klub: Barátok közt: 435 ezer (14,3%), 18-49: 101 ezer (11,9%)

TV2: Ninja Warrior Hungary (ism.): 358 ezer (12,8%), 18-49: 123 ezer (11,7%)
RTL Klub: Isten belájkolt 1×05: 202 ezer (5,6%), 18-49: 97 ezer (8%)
RTL Klub: Isten belájkolt 1×06: 179 ezer (5,8%), 18-49: 93 ezer (7,7%)

Szombat

TV2: Alex felügyelő: 184 ezer (8,7%), 18-49: 26 ezer (4,3%)
Duna TV: Gasztroangyal: 190 ezer (9%), 18-49: 17 ezer (2,8%)

RTL Klub: Híradó: 470 ezer (18,8%), 18-49: 108 ezer (14,9%)
TV2: Tények: 551 ezer (22,1%), 18-49: 52 ezer (6,1%)
Duna TV: SzerencseSzombat: 203 ezer (7,8%), 18-49: 5 ezer (0,7%)

RTL Klub: Verdák: 159 ezer (5,4%), 18-49: 74 ezer (8,2%)
TV2: Az elrabolt hercegnő: 182 ezer (6,4%), 18-49: 52 ezer (6,1%)
Duna TV: Provence-i vakáció: 164 ezer (5,4%), 18-49: 11 ezer (1,2%)
RTL Klub: Szupercella 2: Hades: 194 ezer (6,4%), 18-49: 129 ezer (10,9%)
TV2: A boldogító talán: 205 ezer (6,4%), 18-49: 80 ezer (6,8%)
Duna TV: Rejtélyek Párizsban: 129 ezer (4%), 18-49: 13 ezer (1,1%)

Vasárnap

M4 Sport: Forma-1 Osztrák Nagydíj: 454 ezer (18%), 18-49: 193 ezer (22,7%)

Duna TV: Hogy volt!?: 92 ezer (3,6%), 18-49: 4 ezer (0,5%)

RTL Klub: Híradó: 561 ezer (19,1%), 18-49: 152 ezer (16,5%)
TV2: Tények: 586 ezer (20%), 18-49: 122 ezer (13,3%)
Duna TV: Szeretünk, doki!: 49 ezer (1,6%), 18-49: 4 ezer (0,4%)

RTL Klub: Cobra 11: 364 ezer (11,3%), 18-49: 110 ezer (10,4%)
TV2: Szemfényvesztők: 252 ezer (7,2%), 18-49: 85 ezer (7,2%)
Duna TV: Julie & Julia – Két nő, egy recept: 99 ezer (2,7%), 18-49: 13 ezer (1,1%)
RTL Klub: L’ecsó: 288 ezer (7,7%), 18-49: 166 ezer (12,5%)
TV2: Utódomra ütök: 204 ezer (6,9%), 18-49: 117 ezer (10,1%)
Duna TV: Oriana: 75 ezer (2,5%), 18-49: 7 ezer (0,6%)

Kiemelt kép: A Ninja Warrior Hungary 2018 győztese (fotó: TV2)