(Az előző heti eredmények.) A TV2 nagy meglepetésre megbontotta nyári végi műsorrendjét, és elindította a Hegyi doktor – Újra rendel itthon még nem vetített új évadát. Felemás eredményekkel. Véget ért A mi kis falunk harmadik évadának ismétlése, újfent kimagasló számokat szállítva az RTL Klubnak. Elbúcsúzott a nézőktől a Madárka is, ám nem tojásokat, hanem feledhető teljesítményt, és egy rosszízű finálét hagyott maga mögött a fészekben.

Három hónap után befejeződött a Madárka a TV2-n, és bár volt egy pillanat, amikor úgy tűnt, a többi török sorozathoz hasonlóan féltávnál növekedésnek indul a nézettsége, sajnos végig gyenge maradt. A lassan csordogáló kosztümös történet nem kötötte le idén nyáron a tévézőket, és az elvarratlanul hagyott finálé sokak számára csalódást okozott. A Madárka azonban így is nyerni tudott a Megtörve ellen a teljes lakosságban, szinte kivétel nélkül minden alkalommal. A reklámozóknak fontos 18-49 éves nézők körében viszont rendre alulmaradt.

Amennyire kimagaslóan jól kezdett a TV2 új hírműsora, a Tények Plusz, a második hétre jócskán visszaestek a számai. Az új médiatörvény miatt megváltoztatott Tények már nem olyan erős a teljes lakosság körében, mint korábban, és fej-fej mellett haladt az RTL Híradóval a nézettségi versenyben. A 18 és 49 évesek között azonban magabiztosan az RTL-es híradó a népszerűbb. Az infotainment blokkhoz tartozik még a Fókusz, amely a fiatal felnőttek körében végig remekül teljesített, csütörtökön pedig parádésen ment (21,8%), a teljes lakosságban viszont nem ilyen erős a műsor.

A Hegyi doktor – Újra rendel főszereplői (fotó: giga.de)

A Hegyi doktor – Újra rendel ugyan hétfőn katasztrofális nézettséggel nyitott a reklámozóknak fontos, 18-49 évesek körében, a hét végére sikerült növelni a nézőtáborát, és közepes szinten zárt, ami meglepően jó teljesítmény a pocsék kezdés után. A sorozat fő célközönsége azonban nem a 18 és 49 év közöttiek, hanem az idősebbek, nem véletlen hogy a teljes lakosságban minden nap remekül hozott a német orvosos sorozat, és képes volt megközelíteni a Fókuszt, egy nap pedig le is győzni. A Hegyi doktor miatt később, A mi kis falunkkal egyszerre kezdődik a Bezár a bazár!, a vetélkedő pedig így is kikapott minden alkalommal az RTL-es sorozattól. A Bazár 18-49-ben jócskán meggyengült, teljesben viszont tartja magát, és ha A mi kis falunkat nem is, de a Barátok köztöt párszor le tudta győzni.

A mi kis falunk harmadik évadának utolsó öt része is kimagasló teljesítményt nyújtott, szerdán elképesztően magas, 23,5%-os közönségarányt produkált a reklámozóknak fontos célközönségben. Ezeket a parádés eredményeket azonban nem tudta kihasználni a Barátok közt, mely csak közepesen ment, de így is nyerte a sávját. A TV2-n a főműsoridő zárásaként már nem film, hanem az Áll az alku látható, amely az előző, korábbi sávjában gyengén teljesített, ám ezek az eredmények este fél tíz után már kimondottan jónak számítanak. Gundel Takács Gábor vetélkedője a teljes lakosságban minden nap legyőzte az RTL Klubot, és 18-49-ben is nyerni tudott párszor, például A Tanár ismétése ellen.

A TV2 taktikája az lehetett, hogy a Hegyi doktor behozásával kitolják a főműsoridős kínálatukat. Ez a reklámozóknak fontos korosztályban, a 18-49 éves nézők körében nem jött be, volt nap, amikor az RTL Klub előnye több mint 5 százalékpont volt. A teljes lakosságban azonban javulni tudott a TV2 köszönhetően annak, hogy az Áll az alku új részei legyőzték a konkurencia késő esti sorozatait, filmjeit.

Hétfő

RTL Klub: Megtörve: 170 ezer (8,2%), 18-49: 28 ezer (5%)
TV2: Madárka: 251 ezer (12,1%), 18-49: 25 ezer (4,4%)

RTL Klub: RTL Híradó: 589 ezer (22,3%), 18-49: 112 ezer (15,9%)
TV2: Tények: 580 ezer (22,4%), 18-49: 92 ezer (13,3%)
Duna TV: Sorsok útvesztője: 209 ezer (7,4%), 18-49: 19 ezer (2,5%)
TV2: Tények Plusz: 573 ezer (20,9%), 18-49: 94 ezer (12,5%)

RTL Klub: Fókusz: 505 ezer (17%), 18-49: 161 ezer (18,9%)
TV2: Hegyi doktor – Újra rendel: 472 ezer (15,2%), 18-49: 69 ezer (7,7%)
RTL Klub: A mi kis falunk (ism.): 643 ezer (17,5%), 18-49: 232 ezer (20,1%)
TV2: Bezár a bazár! (ism.): 562 ezer (14,9%), 18-49: 120 ezer (9,9%)
Duna TV: Agatha Raisin 2×04: 77 ezer (2%), 18-49: 16 ezer (1,3%)
RTL Klub: Barátok közt: 568 ezer (14,5%), 18-49: 159 ezer (12,1%)

TV2: Áll az alku: 459 ezer (13,7%), 18-49: 129 ezer (10,5%)
RTL Klub: A Tanár (ism.): 284 ezer (8,9%), 18-49: 102 ezer (8,5%)
RTL Klub: Isten veled, Magyarország!: 191 ezer (9,9%), 18-49: 54 ezer (6,7%)

Kedd

RTL Klub: Megtörve: 190 ezer (8,9%), 18-49: 45 ezer (8%)
TV2: Madárka: 282 ezer (13,2%), 18-49: 39 ezer (6,8%)

RTL Klub: RTL Híradó: 570 ezer (21,5%), 18-49: 125 ezer (17,5%)
TV2: Tények: 641 ezer (24,7%), 18-49: 89 ezer (12,7%)
Duna TV: Sorsok útvesztője: 221 ezer (7,6%), 18-49: 21 ezer (2,6%)
TV2: Tények Plusz: 599 ezer (21,5%), 18-49: 85 ezer (11,3%)

RTL Klub: Fókusz: 511 ezer (16,4%), 18-49: 158 ezer (17,6%)
TV2: Hegyi doktor – Újra rendel: 487 ezer (15,1%), 18-49: 77 ezer (8%)
RTL Klub: A mi kis falunk (ism.): 681 ezer (17,5%), 18-49: 256 ezer (19,9%)
TV2: Bezár a bazár! (ism.): 541 ezer (13,6%), 18-49: 116 ezer (8,7%)
RTL Klub: Barátok közt: 511 ezer (12,6%), 18-49: 127 ezer (9%)

TV2: Áll az alku: 436 ezer (12,7%), 18-49: 103 ezer (8,1%)
RTL Klub
: Csúcsformában 3.: 212 ezer (7,9%), 18-49: 84 ezer (8%)

Szerda

RTL Klub: Megtörve: 213 ezer (9,8%), 18-49: 50 ezer (7,9%)
TV2: Madárka: 304 ezer (14%), 18-49: 45 ezer (7%)

RTL Klub: RTL Híradó: 636 ezer (24,2%), 18-49: 158 ezer (21,4%)
TV2: Tények: 625 ezer (24%), 18-49: 124 ezer (16,9%)
Duna TV: Sorsok útvesztője: 212 ezer (7,6%), 18-49: 22 ezer (2,8%)
TV2: Tények Plusz: 614 ezer (22,5%), 18-49: 123 ezer (16,1%)

RTL Klub: Fókusz: 497 ezer (16,9%), 18-49: 143 ezer (16,7%)
TV2: Hegyi doktor – Újra rendel: 472 ezer (15,5%), 18-49: 101 ezer (11,4%)
RTL Klub: A mi kis falunk (ism.): 685 ezer (18,7%), 18-49: 274 ezer (23,5%)
TV2: Bezár a bazár! (ism.): 587 ezer (15,6%), 18-49: 147 ezer (11,9%)
RTL Klub: Barátok közt: 572 ezer (14,6%), 18-49: 196 ezer (13,9%)

TV2: Áll az alku: 428 ezer (12,9%), 18-49: 109 ezer (8,4%)
RTL Klub
: Showder Klub: 232 ezer (7,7%), 18-49: 128 ezer (10,4%)
RTL Klub: Mr. Whiskey 1×12: 106 ezer (5,9%), 18-49: 44 ezer (5,5%)

Csütörtök

RTL Klub: Megtörve: 214 ezer (9,7%), 18-49: 45 ezer (7,8%)
TV2: Madárka: 292 ezer (13,2%), 18-49: 33 ezer (5,8%)

RTL Klub: RTL Híradó: 627 ezer (23,6%), 18-49: 159 ezer (23,1%)
TV2: Tények: 599 ezer (22,9%), 18-49: 84 ezer (12,6%)
Duna TV: Sorsok útvesztője: 215 ezer (7,3%), 18-49: 19 ezer (2,4%)
TV2: Tények Plusz: 622 ezer (22,1%), 18-49: 97 ezer (13%)

RTL Klub: Fókusz: 577 ezer (18,6%), 18-49: 181 ezer (21,8%)
TV2: Hegyi doktor – Újra rendel: 512 ezer (15,9%), 18-49: 90 ezer (10,3%)
RTL Klub: A mi kis falunk (ism.): 699 ezer (18,7%), 18-49: 251 ezer (22%)
TV2: Bezár a bazár! (ism.): 609 ezer (16,2%), 18-49: 141 ezer (11,9%)
RTL Klub: Barátok közt: 574 ezer (15,2%), 18-49: 173 ezer (13,7%)

TV2: Áll az alku: 411 ezer (12,8%), 18-49: 105 ezer (9,1%)
RTL Klub: A feláldozhatók 3.: 204 ezer (12,8%), 18-49: 83 ezer (9,6%)

Péntek

RTL Klub: Megtörve: 183 ezer (8%), 18-49: 39 ezer (6,4%)
TV2: Madárka: 300 ezer (13,1%), 18-49: 40 ezer (6,5%)

RTL Klub: RTL Híradó: 578 ezer (22,2%), 18-49: 131 ezer (18,3%)
TV2: Tények: 585 ezer (22,7%), 18-49: 81 ezer (11,6%)
Duna TV: Sorsok útvesztője: 208 ezer (7,6%), 18-49: 17 ezer (2,3%)
TV2: Tények Plusz: 612 ezer (22,8%), 18-49: 98 ezer (13,1%)

RTL Klub: Fókusz: 440 ezer (15,6%), 18-49: 134 ezer (16,8%)
TV2: Hegyi doktor – Újra rendel: 496 ezer (17,2%), 18-49: 106 ezer (12,9%)
RTL Klub: A mi kis falunk (ism.): 576 ezer (16,9%), 18-49: 207 ezer (19,8%)
TV2: Bezár a bazár! (ism.): 613 ezer (17,2%), 18-49: 136 ezer (12,1%)
RTL Klub: Barátok közt: 506 ezer (13,3%), 18-49: 153 ezer (12,2%)

TV2: Áll az alku: 461 ezer (14,3%), 18-49: 117 ezer (9,9%)
RTL Klub: Isten belájkolt 1×17: 199 ezer (6,3%), 18-49: 98 ezer (8,4%)
RTL Klub: Isten belájkolt 1×18: 145 ezer (7,1%), 18-49: 74 ezer (8,7%)

Szombat

TV2: Alex felügyelő: 219 ezer (9,6%), 18-49: 17 ezer (2,5%)
Duna TV: Gasztroangyal: 216 ezer (9,4%), 18-49: 24 ezer (3,6%)

RTL Klub: Híradó: 562 ezer (21,6%), 18-49: 118 ezer (16,8%)
TV2: Tények: 535 ezer (20,6%), 18-49: 81 ezer (11,6%)
Duna TV: SzerencseSzombat: 262 ezer (9,8%), 18-49: 3 ezer (0,5%)

RTL Klub: Dino tesó: 240 ezer (8,2%), 18-49: 91 ezer (10,7%)
TV2: A Skorpiókirály: 260 ezer (8,8%), 18-49: 63 ezer (7,3%)
Duna TV: Kémkölykök 3D: 75 ezer (2,4%), 18-49: 3 ezer (0,4%)
RTL Klub: Delfines kaland 2.: 308 ezer (9,7%), 18-49: 119 ezer (10,3%)
TV2: A hetedik fiú: 228 ezer (7,2%), 18-49: 84 ezer (7,2%)
Duna TV: Angyali szemek: 130 ezer (3,9%), 18-49: 12 ezer (1%)

Vasárnap

Duna TV: Hogy volt!?: 82 ezer (3,3%), 18-49: 242 (0%)

RTL Klub: Híradó: 590 ezer (19,9%), 18-49: 141 ezer (16,2%)
TV2: Tények: 641 ezer (21,7%), 18-49: 103 ezer (12%)

RTL Klub: Cobra 11: 341 ezer (10,6%), 18-49: 137 ezer (13,9%)
TV2: Mindenki szereti a bálnákat: 250 ezer (7,2%), 18-49: 72 ezer (6,5%)
Duna TV: Love Story: 117 ezer (3,2%), 18-49: 11 ezer (1%)
RTL Klub: A nemzet aranya: 342 ezer (9,5%), 18-49: 179 ezer (14%)
TV2: A csajok bosszúja: 179 ezer (6,1%), 18-49: 72 ezer (6,2%)
Duna TV: Fordulópont: 90 ezer (2,8%), 18-49: 21 ezer (1,7%)

Kiemelt kép: Madárka (fotó: TV2)