Június 10-én indult az RTL Klubon a Megtörve című új török sorozat, mely sem a premierjével, sem az azt követő napon nem hozott jó nézettséget a reklámozóknak fontos, 18-49 éves nézők körében. A Megtörve gyenge szereplése pedig hatással volt az utána adásba kerülő Barátok köztre is. Szerdán azonban valami megváltozott, nem csak hogy megállt a török sorozat nézettségének csökkenése, de még nőtt is, és ez a növekedés csütörtökön tovább folytatódott. Annak ellenére, hogy brutálisan jól hozott a Bezár a bazár!, az estét az RTL Klub nyerte.
Az utóbbi napokban elsősorban a főműsoridő nézettségével foglalkoztunk, érdemes viszont szót ejteni a híradókat felvezető délutáni sávról is, ahol két török sorozat versenyez ismét egymással. A Madárka számai ez elmúlt hetekben meglepően gyengék voltak, akárcsak az Elifé, de szerdán és csütörtökön az RTL-es török produkció magabiztosan verte a TV2-s konkurensét 18-49-ben. Tovább folytatta jó szereplését az RTL Híradó, csütörtökön is kimagasló, 20,9%-os közönségarányt ért el szemben a Tények 16,8%-val. A felvezetésből profitált a Fókusz, rég nem látott parádés, 18,7%-ot produkált, azonban csak az adás feléig volt képes legyőzni a TV2-t.

A Megtörve főszereplői (fotó: RTL Magyarország) és Till Attila, a Bezár a bazár! egyik műsorvezetője (fotó: TV2)
19:35-től a Bezár a bazár! vette át este a vezetést 18-49-ben, és egészen a végéig, 20:50-ig tartotta is. Till Attila és Majka műsora ismét lehengerlő, 18,2%-os közönségarányt hozott, ezzel megint legyőzte a vele egy időben látható török sorozatot. A Megtörve azonban annak ellenére, hogy nagyon nagy nézettségű tartalom volt az ellenfele, újfent nőtt, és a premier számain is javítva, 11,1%-ot ért el 18-49-ben. A Bazár után bezuhant a TV2, és A Bank rémesen gyengén (8,4%) teljesített. Vele szemben a Barátok közt a keddi és szerdai alacsony eredmények után hatalmasat javított, 14,4%-os közönségaránnyal tarolt és magasan legyőzte a TV2-t is.
A szappanoperát csütörtökön este nem egy amerikai sorozat, hanem A mi kis falunk első évadának dupla részes ismétlése követte. A két epizód külön-külön majdnem 11%-ot hozott, ami összehasonlítva a keddi Magnum (3,4% – 3,5%) és a szerdai Mr. Whiskey (6,5% – 5%) eredményeivel, nagyon jónak számít. A mi kis falunknak köszönhetően késő este is az RTL Klub volt a legnézettebb csatorna, és így tudta az egész estét megnyerni 18-49-ben.
Az elmúlt négy napban meglehetősen változóan alakult a nézettségi verseny, ám a tendencia azt mutatja, hogy elkezdtek becsatlakozni a nézők az RTL Klub török sorozatába, és attól függetlenül tudott nőni, hogy ellene remekelt a Bezár a bazár! adása.
Kiemelt kép: RTL Magyarország