Az utóbbi időben több változás is történt a magyar tévécsatornák háza táján. Április végével megszűnt a Magyarországon 2014 óta működő és számos premier sorozatot bemutató FOX, ugyanekkor átalakult a StoryTV-k arculata, és elindult a portfólió új adója, a Film4. Két év után idén július 31-én fejezi be hazai sugárzását a Romance TV, nemrégiben pedig plakátkampánnyal is megtámogatott arculatváltáson esett át az RTL Magyarország kábeladója, a Sorozat+. Most pedig egy újabb tévécsatorna frissít a kinézetén.

Felül a régi, alul az új logó
Az AMC Networks International által működtetett kisgyerekeknek szóló műsorokat sugárzó csatorna, a JimJam 2007, azaz több mint tíz éve van jelen hazánkban. A gyermekcsatorna augusztus 1-jétől nemcsak új arculati elemekkel jelentkezik, hanem megújul a tartalom is és a struktúra része lesz egy úgynevezett “Tanulj játszva” programblokk, amikor a játszva tanulást segítő rövid, vidám sorozatok szórakoztatva tanítják a kicsiket – írja a DTV News.
Az új logó a réginél letisztultabb, élénkebb színű és modern vonalvezetésű. A JimJam két J-betűje pedig az emblémában található csillaggal egyetemben “életre kel” két mókára mindig kapható karakter formájában. A gyermekek láthatják majd őket amint homokvárat építenek, vagy szappanbuborékra vadásznak. Az új dizájn alkotói pályázaton kerültek kiválasztásra, a nyertes a londoni Wiedemann Lampe kreatív ügynökség lett.

A JimJam új figurái
A JimJam augusztus 1-jétől továbbra is műsoron tartja a közkedvelt meséket mint a Noddy, a Rejtélyek Tesz-Vesz városban vagy a Thomas, a gőzmozdony, melyek mellé több újdonság is érkezik majd. Ezeket pedig a hónap első napjától augusztus végéig kódolatlanul élvezhetik a Magyar Telekom és a Vidanet előfizetői, és szintén ebben a hónapban a Tarr Kft. digitális kábeltévé szolgáltatási területen élő minden nézője számára elérhető lesz a JimJam.